Beschadiging & tracering

Ondanks onze grote zorgen kan het voorkomen dat pakketten beschadigd aankomen of niet meer te traceren zijn. Neem in dat geval contact met ons op. Dat kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Beschadigde pakketten
Heb je een beschadigd pakket ontvangen? Dan hebben we een paar foto’s nodig. Hiermee krijgen wij een beeld van de aard en omvang van de beschadiging. Voeg daarom ook de volgende vijf foto’s toe aan je e-mail bericht:

* Een foto waar het hele pakket op staat en waarop het verzendlabel duidelijk leesbaar te zien is.
* Een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnenverpakking van het pakket goed zichtbaar zijn.
* Een foto van alle typen binnenverpakking die er in het pakket zitten.
* Een foto waar het gehele beschadigde artikel op staat.
* Een detailfoto van de concrete schade aan het artikel.

Pakket niet meer te traceren?
Mocht een pakket niet zijn aangekomen, neem dan direct contact met ons op. Wij zullen ons best doen om het pakket voor je te traceren. We houden je op de hoogte van het resultaat van ons onderzoek.

Behandeling van je melding
Binnen 2 dagen krijg je een eerste reactie. Zodra je melding is bekeken krijg je een reactie waarin wordt aangegeven hoe de melding wordt afgehandeld.

Afhandeling niet naar tevredenheid?
Wij doen er alles aan om je melding zo snel mogelijk en natuurlijk naar jouw tevredenheid af te handelen. Toch kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over onze reactie. Of dat je te lang op ons antwoord hebt moeten wachten. Neem in zo’n geval nogmaals contact met ons op. Vergeet niet aan te geven over welke melding het precies gaat.


Heb je tips over hoe we onze dienstverlening voor jou kunnen verbeteren? We horen het graag!

 

U bevindt zich hier: Home Beschadiging & tracering